söndag, januari 02, 2011

2 januari 2011. Inlägg nr 2.

Har under dagen som sagt tvättat och firat mor. : ) När jag kom hem kom Julia och Robin över på te och kaffe, vi har haft en trevlig "par-kväll".
Har nu lånat ut min Aloe vera box till person nr 2, (julia & robin). Fick tidigare idag tillbaka den från Natalie, som var nöjd med de produkterna hon provat vilket såklart är kul! Hoppas J&R också kommer gilla produkterna, men det tror jag! Det är ju faktiskt riktiga kavlitets produkter.

Har även skickat ut inbjudningar på facebook & sms till några personer om mina produktpresentationer som jag sa ha här hemma! Den 13, 17 & 25 januari. Alla dagarna kl halv sju. Min "business" som jag skrivit om tidigare, är alltså att jag börjat sälja Forever (Aloe vera produkter) Kvällen innebär alltså att jag kommer presenterar produkterna. Är just du intresserad av att komma så önskar jag gärna att du hör av dig till mig om vilket datum som skulle passa bäst för dig att komma, ta gärna med sambon, mamma, dotter, syster, bror, mannen eller arbetskamrat. Men meddela det till mig innan så jag vet!. Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar