onsdag, januari 05, 2011

5 januari 2011.

Gårdagen var seeeg. Jag var hemma hela dagen, tog ett bad och efter det gjorde jag ingenting. A kom hem från jobbet, då åt vi middag och sedan åkte jag på möte och han till garaget!. När mötet var slut besökte jag min kära Julia, och var där hela kvällen, nästan in på natten!.

Idag har det varit likadant, jag har endast vart hemma och går fortfarande i morgonrock. (ja, jag mår dåligt över det). Att man fortfarande inte gjort i ordning sig och att man inte har något att göra på dagarna, men efter imorgon blir det ändring på det. : ) Då har man allt att göra, bild och ett avslöjande kommer imorgon, eller i övermorgon!. .

Nu ska jag snart börja med middagen, så den är klar när A kommer hem.! Och försöka slå in hans tredje och fjärde present. De två första slog jag in tidigare idag! Bara två kvar nu. Min man fyller ju faktiskt 22 år imorgon!. : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar