fredag, januari 28, 2011

En parkeringsplats, tack!

Arbetsintervjun gick bra! Den avslutades med löneprat, och min första arbetsdag blir på måndag 8-16. :)

Nu kom jag nyligen hem, och som fucking jävla vanligt finns det ingen ledig parkeringsplats på parkeringen utanför, det driver mig till vansinne.! Fanns heller ingen på den stora pendlarparkeringen, så det sluta med att jag fick ställa mig åt helvete iväg. Svårt att göra parkeringar avsedda för oss som bor här först och främst. Att vi får en privat, en egen parkeringsplats!

Men men. . Jag ska vara glad idag, jag har ju faktiskt fått ett jobb! Och ikväll ska jag dricka vin med Astrid!
Nu ska jag äta upp den absolut sista lussebullen, jag hittade den här om dagen. Gömd under all mat :)
Sesochhörs!

1 kommentar:

  1. Tack sötnosen! och STOOORT grattis till jobbet :) Klart du skulle få det, är inte förvånad - du med din positiva energi! :)

    SvaraRadera