onsdag, januari 26, 2011

kärlekens tecken.

Efter min goda frukost kom Julia och Lilly hit, precis som jag skrev! Runt lunchtid gick vi hem till dem istället, då Julia började känna av katterna mer än annars, lät jobbigt.! Usch, tycker synd om dom som inte tål katter..
Väl hemma hos Julia åt vi lunch, jag en tomatsoppa m. makaroner i, hon nudlar! Och läste i en supermysig bok som hon hade, om stjärntecken!. Kärlekens tecken var titeln. :)

Jag drog mig hemåt runt halv fyra för lite matlagning, blev raggmunk.. Blä säger säkert ni, men guuud så gott det är enligt mig. :) Det tycker även min kära sambo!

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska plocka upp mig, vi ska och gratulera mammas gudbarn Alva som fyller år 5? år haha, nu blev jag osäker!. Men runt det iallfall!

bild tagen från google.se
Hejsålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar