måndag, januari 10, 2011

10 januari 2011.

Jag har inte skrivit här på några dagar, vilket beror på verkligen fullt upp. Den 6 Januari fylllde min älskade år, 22 gamla år : ) Jag var dock inte hemma på hela dagen, väckte honom kl 06.00 på morgonen för att hinna lämna paket. Sedan bar det av mot Skåneland. I bil, det är den längsta biltur jag någonsin åkt, var hemma igen kl 23.00. Men resan var sååå värt det! Nu har vi ännu en familjemedlem. Väl hemma blev det sängen direkt.





På fredagen kom svärfar m. sambo, Albins lillebror, min lillasyster m. pojkvän, och endel killkompisar till A över för att fira honom. Så det blev fika i mängder.! På kvällen kom Philip&Natalie över. Som vanligt blev det extremt trevligt och kul. Vi spelade två olika sällskapsspel vilket resulterade i mycket prat och skratt! Tiden gick fort, vi kollade helt plötsligt på klockan och då var den 01.30, då bestämde vi oss för att runda av, klockan 02 åkte dom hem!



Lördagen var det firande från morgon till kväll, folk kom och gick hela tiden. Vissa stunder var det trångt. : ) Men finns det hjärterum finns det stjärterum! :)

3 kommentarer:

  1. Fyfan så söt vovven är :D

    SvaraRadera
  2. Men guuuud malin!
    Ja dör! Fyfan va söt! är de present till albin?
    :)

    SvaraRadera