torsdag, januari 13, 2011

13 januari 2011.

Fortfarande sjuk! Usch..
Jag som skulle ha en produktpresentation här hemma under kvällen. Men så blev det inte nu. =/ Men det kommer fler gånger, just nu är ju den 17 och den 25 inbokade till det iallfall. Hoppas jag är frisk då..

Idag tackar jag gudarna för att jag har min fina vän Julia Ryberg som ställer upp i vått och torrt.!. PUSSS.

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad. (jag badar ofta, men nu när jag har varit sjuk badar jag ännu mer) tur att vattnet ingår i hyran, än så länge!! hahaha. Funderar även på att göra en riktig dunderkur för håret. Och ha det under hela kvällen och natten. Ha håret i en knut med en plastpåse på huvudet. . Tror det får bli så. Blandar ihop en huskur med, aloevera-balsam-olja & eventuellt lite honung.!..
Kramkram.

1 kommentar:

  1. Stackars dig :( Och är som sagt inte förvånad att läkarna inte vet det är. Hoppas iaf inte att det är ngt allvarligt utan att du piggnar på dig snart! Tur att du har A och att han har en så inställning. Ni är så fina tillsammans, hope it will last forever! :) Vad ska fina Malin hitta på idag? PUss & kram

    SvaraRadera