torsdag, januari 27, 2011

Hemma igen.

Ganska nyligen hemkommen från Eskilstuna, köpte saker till djuren för 350 kr på HundCenter. jag älskar mina gummor sååå mycket! Dock var det ju mammas pengar, så från mamma till hennes minsta barnbarn, en tröja, lammöron, öronrengöring, en rosa tennisboll & en klurig leksak som man måste jobba lite med för att gå ut godiset/maten som ligger i (som egentligen var för katt), men funkar ju perfekt för minitjejen också. Så leksakerna kan ju alla ha glädje utav! Toppen, och tack älskade mamma/mormor!

Hann även med en sväng in på plantagen, kom därifrån med vita tulpaner, en fin "doftagott" påse, en krukväxt & söööötaste lilla plantan i en "tekanna". Kinesiskt te, det stod att det var en medicinplanta och används i traditionell kinesisk medicin. Kina har det även som ett läkande örtte.! Sådant gillar jag :) Stilen på kannan är "min stil", gillar även smååå gulliga saker och växter som "har någon betydelse".. Därför fick den självklart följa med hem!

Nu har jag nyligen ringt lite samtal, 1 till Agria Djurförsäkring, 3 till mamma & 1 till Djurkliniken i Katerineholm! Fina Libelle ska kastreras och lillfisen ska få en vaccinationsspruta. Limone har turen att slippa biltur denna gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar