fredag, april 30, 2010

valborgsmässoafton.

Gårdagen slutade med en fika hemma hos mamma&pappa!
Denna dag började med en fika. Gick till praktiken, och fick då håltimme direkt, mötte upp Julia, Lotta och Lovisa. Vi gick upp på byn och fikade, gott och trevligt.! En glass blev det, med tuttifrutti kula & en choklad kula. Mumma!
Därefter har jag bara vart i skolan (på praktiken), haft lite dåligt samvete för att jag inte ska vara kvar där, för H vill ju så gärna att jag ska vara kvar! Men jag har en plaaan. ;)

Nu har jag nyss kommit hem och tagit reda på disken och ska bege mig till söta mormor. Ska be henne om lite hjälp angående linnet som jag köpte för någon vecka sen. Hoppas hon kan hjälpa mig att sy lite ;)

Och ikväll blir det att fira denna överskattade dag! Hos Julia förmodligen! Ska bli trevligt att träffa massa männsikor och gott med grillat.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar