onsdag, april 28, 2010

strohandling och fräsch kyl!

Efter förra uppdateringen la mig i sängen och tog en tupplur, vaknade av att A kom hem från jobbet. Då var kl 16?! Därefter åkte jag hem till mamma&pappa. Umgicks ett tag, körde upp till Ica för att veckohandla. Medans mamma skulle till hälsofix?! Men det hade blivit någon missförstånd vid bokningen så när hon kom dit var det redan en där och fick då tid en halvtimme senare. Tur var väl det, (för mig) då jag fick lite sällskap inne på Ica. Därefter åkte jag hem till lata A som bara setat i soffan medans jag hade storhandlat. Så han började laga mat medans jag städade ur hela kylen, fräscht nu!

Och nu då? Vad ska jag hitta på! Funderar starkt på att ta en promenad. :)
puss.

1 kommentar:

  1. Jag vill va med dig imorgon. Åka på lite sajting till en grotta :D Saknar dig love <3

    SvaraRadera