tisdag, april 06, 2010

snabb uppdatering från helgens bravader.! dock utan bilder =/

Senast jag skrev var i fredags, ett tag sen. Men det har ju faktiskt varit påskhelg så det har inte prioriterats att sitta här.

Nu har även mormor hittat hit :) välkommen välkommen .

Lördagen åkte jag och A till Eskilstuna på morgonen, en sväng in på rusta & plantagen för min skull och en sväng in på Jula för hans skull. :)
Och kom hem med;
- en ny matskål till prinsessan.
- en borste till prinsessan.
- kattgräs till prinsessan.
- balkongnät så prinsessan kan vara ute i sommar.
(ja hon är min finaste bebis)
- trädgårdshandskar & jord.
- lavendel frön som jag ska så.
- krukor
- en dammsugare
- blommor

Så när jag kom hem förstod ni kanske vad jag gjorde, just det. Började göra ännu mer fint på balkongen, med massa blommor. Jag njöt när jag satt och planterade blommorna, kanske skulle valt inrikting florist istället. :)
Där efter promenerade vi hem till mamma och pappa för påskmiddag. Mycket trevligt!

Söndagen spenderade jag i Eskilstuna med min familj. Var inte så sugen på att shoppa (kors i taket). Så det blev endast två par leggings.

Måndagen blev det plugg och middag hemma hos mam&pap. Mormor var där också, kul att ses.. Och kvällen avslutades framför Johan Falk.

Och idag satte jag klockan på kvart över sju. För att ha körlektion kl 08.15. Sedan dess, bara vart hemma. Ska alldeles strax upp på byn för ett bankärende. Sen köpa lite fika tills Emma&Åsa kommer över.
Kl 15 ska jag med mamma till Nyköping. <3

Så vi höööörs. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar