tisdag, april 20, 2010

ännu en dag förbi.. :)

Hej hej, hemsk mycket hej! :D
Kom nyligen hem från en biltur med far min, trevligt! Det gick bra. Denna gång från Flen - Warbrokvarn - Forssa - Slutstation, Ica! Vi valde att åka till Forssa med hopp om att stöta på något fint djur. Och det gjorde vi, både rådjur och hjortar. Och som sagt nu har jag kommit hem och ska snart krypa ned i soffan, med godis och min man framför någon rulle! Myspys!

Imorgon är det praktik igen, därefter finns det lite annat planerat på dagordningen..

Tänkte att jag skulle ta lite kort på vår lya, med tanke på önskemålen om det. Men precis när jag skulle göra det dog kameran. Så den ligger på laddning nu, kanske kommer upp lite bilder när den är klar! Förhoppningsvis så!

Nu ska jag sminka av mig och göra mig klar för natten..

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar