torsdag, april 22, 2010

åååh, jag vill!

Är hemma en snabbis, har lång lunch och håltimme. Orkade inte sitta i skolan och fördriva tiden, trevligare att vara hemma med lilltjejen.. Dagen började helt kasst i och med att jag blickade ut genom fönstret, vad är detta? Riktigt skitväder.. Det gör mig på dåligt humör. Hoppas jag kan piggas upp under e.m. när vi ska hem till min familj och gratulera lillebror.. Kul att träffa släkt och vänner.! Annars har jag inga planer, så blir säkerligen kvar där ett bra tag!
Dessutom har jag lite smått panik.. Jag vet inte vad jag ska köpa i present till honom, eller om han bara ska få pengar. Vilket han säkert uppskattar, men det är verkligen skit tråkigt att ge..
Gärna några förslag ?!! :)

Och sen så har jag hittat en liten kattkille, eller liten är han kanske inte. 2 år! Ägaren skulle nu sälja honom, och allt som hon skrev var så bra! Hans personlighet skulle passa så bra ihop med lilltjejens tror jag.

Ägaren skriver;
"Han söker främst efter ett hem där det finns en leksugen kattkamrat. "

"Pga av separation bor han nu tillsammans med bara en hona som är väldigt lugn av sig, och inte vill leka med honom. Och det tycker han är väldigt tråkigt, och är som det är nu understimulerad. Han vill därför helst komma till ett hem där det finns katt/katter att lekamed." Och det vill ju vår lilltjej garanterat!

"Han är den mest tillgivna katten jag vet, han är mer som en hund än en katt. Möter en alltid vid dörren när man kommer hem. Vill gärna sova i sängen på nätterna." (precis som vår tjej).

"Har en bra stamtavla med MYCKET fina linjer. Har haft en kull med kattungar och var en otroligt tillgiven pappa. Är fullt frisk och har aldrig varit sjuk.Vaccinerad. Chippad. Har försäkring i Sveland. Han är kastrerad. ( vilket jag ändå skulle göra ) Det är en lättskött, vacker, tillgiven hankatt som ger dig oändligt med kärlek. Bra med alla andra djur och människor."

JAG VILL HA HONOM.. <3 Men min ekonomi tillåter inte det just nu.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar