lördag, april 24, 2010

eskilstuna m. syster.

God Lördagsmorgon.! Under e.m & kvällen igår var jag och syster i Eskilstuna. Som jag skrev i det tidigare inlägget skulle jag kolla efter en jeansskjorta, men så blev det inte. Kom istället hem med en väska och ett linne i stl 42.. :O ( har 34 ).. Men blev såå förälskad i det. Så när jag stod i provhytten hittade jag ett sätt att fixa till den. Den kommer sitta perfekt efter ingreppet, och dessutom lite annorlunda i ryggen!
Syster köpte en grå hoodtröja. Sen var vi klara där, och tog oss hem! Väl hemma bestämde vi att hon skulle sova hos oss inatt. Så det har hon gjort och det har vart supermysigt! :) Nu är A iväg och köper sig en cross i Jönköping.. Suck, vilka bortkastade pengar. ;) (tycker jag, verkligen inte han)!

dessa pengar är A och gör av med idag.


Nu ska jag avsluta här och umgås med systrami.. :)
puss.
längtar tills ikväll..!

3 kommentarer:

  1. Shit! vad ska han köpa? :)

    SvaraRadera
  2. Men hallå där!! När blir jag bjuden på middag med Albins pappa och BM då?? Det måste finnas pengar till det ser jag. HA HA

    SvaraRadera
  3. Haha ja det finns pengar till det mamma , men kunskapen om hur man lagar en god middag finns inte!! HAHA!

    SvaraRadera