fredag, april 09, 2010

så bra man har det egentligen!

Idag var jag tvungen att sätta klockan, för att A hade bjudit hem "flensbostad gubben hit". Och då ville jag gärna inte sova när han vrider om nyckeln in hit. Så jag satte klockan och gick upp tidigt, får då ett meddelande av A som skriver att han hade ringt gubben och sagt att jag var hemma, så han skulle knacka innan och sen komma på eftermiddagen. Skönt tänkte jag och funderade på att ställa mig i duschen. Men vågade inte riktigt ändå. Och tur var väl det, för han kom och knackade på kl 09.30, eftermiddag ? nejnej.!

Men nu har han iallfall vart här och fixat en av sakerna som skulle lagas. Han skulle tydligen återkomma i eftermiddag? och fixa den andra!

Nu sitter jag här och väntar på att Emma ska vakna, ovanligt nae! :) Men lätt värt väntan!
Sen vill jag bara ägna en (har ägnat x antal under gårdagen) tanke till er.!
Jag tänker på er, och beklagar det som hänt. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar