tisdag, april 27, 2010

lör - sön - mån - idag!

Godmorgon.
Ska alldeles strax bege mig till skolan, suck! Tänkte bara skriva lite här först. Det kanske gör mig på bättre humör. :)
Har inte uppdaterat på ett tag nu så tänkte dra igenom dagarna snabbt..

Lördagen; Var superkul! Först att umgås med syster och efter att vi kört hem henne kom ganska snart Mika, Angelica, Jimmy och Amanda hit. Vi umgicks och drck lite gott. Dansade och snackade och hade det super trevligt. Jag och A mådde även lika bra dagen efter, men det finns det nog några andra som inte gjorde haha!

Söndagen; Låg jag i sängen tills kl 16. Då gick jag upp och åt en macka, sen förflyttade jag mig till soffan, sen sängen igen för att sova. Förbannade mensverk!

Igår; Skola, Katrineholm, Hem, Middag, Mellösa, Hoppade i säng!

Och denna dag har knappt börjat men vet iallfall att jag ska till skolan nu. Sen behöverjag hämta ut körkortet som har kommit, så jag slipper köra på pappret! Annars inga planer..
Plugg nu, puss.

1 kommentar:

  1. du kanske kan ta en sväng hit snart. känns som det var ett tag sen vi sågs..

    SvaraRadera