torsdag, april 08, 2010

8 april.

Lite från igår:
Efter att jag skrev senaste inlägget kom Niklas över, vi satt och snackade på balkongen, även fast inte solen var framme var det rätt skönt! Därefter gick vi ned till trafikskolan och pluggade, jag klarade ännu ett test, skönt! Kl 16 kom Emma och Åsa över hit och vi åkte tillsammans med Veronica hem till "huset där Veronica är hundvakt". Kollade på valpbebisar, åt pizza och tog en promenad runt det fina Warbro kvarn. Även kvällen spenderades där med bad och bastu! Riktigt mysigt och skönt var det! Kom hem runt 00.30 och slocknade direkt!
Men det bästa på hela dagen igår var då jag gjorde en god tjänst till en man utanför oss. (Han går ofta runt omkring i Flen, jag har även sett han några gånger på vår baksida) då han har gått och letat pantflaskor, och när jag satt på balkongen igår såg jag honom, och han kollade runt i soptunnorna men fann inga flaskor. Så jag gick in och hämtade våran samling och kastade ned det till honom. Och han tackade så hemskt mycket, men verkligen såg hur det lyste om honom!
Nu sitter jag här och väntar på att Emma ska vakna. Fram tills det händer ska jag sätta mig på balkongen och plugga. Synd att min flicka inte får vara på balkongen tillsammans med mig (läs: balkongnätet har inte kommit upp än). Så hon kommer säkerligen bänka sig på fönsterbrädan och jama tills hon tröttnar, som är senare än vad man tror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar