tisdag, april 27, 2010

jobb?

Kom nyligen hem.. Sitter och äter en 88a. Farligt gott! Har hunnit med att vara i skolan, skrivit två labbrapporter, umgåtts med Ulrika och vart och pratat jobb. Äntligen kanske det börjar lösa sig, känns som ännu ett steg närmare nu.. Med tanke på att jag nu har körkort, vilket jag såklart var och meddelade så dom vet det. Skönt!
Ska alldeles strax fixa en sak som hängt över mig hur länge som helst, nu är jag klar och ska avsluta det! Har börjat "ordna" massa saker som jag gått och tänkt på så länge nu. Jag tror jag får energin av solen!

Fick en kommentar av Astrid i det tidigare inlägget, som bad mig komma dit någon dag, och att det var länge sen sist..
Hon har helt rätt. Jag ska komma, kanske så snart som ikväll ? :)

Nu ska jag fixa "det där" och sedan laga mat till mig och min man.!

Jag saknar mamma, vill prata av mig med dig. :)
Älskar dig. !

1 kommentar: