måndag, augusti 29, 2011

tvätt, tvätt och åter tvätt.

Idag fick jag sluta en halvtimme tidigare än vad jag skulle, tjiho. Inte för att jag hade så roliga saker att ta itu med hemma, men nödvändiga. Jag fortsatte tvätta, la i två maskiner, ska strax ned och lägga i två till. Sen är det äntligen klart. Sedan har vi även hunnit hämta lilla skruttbilen (favoritbilen) i Mellösa.
En kvällspromenad med Lisen är med tagen. Och nu står Albin och gör matlådor tills imorgon! Jag jobbar 08.00-13.00 (skulle egentligen ha börjat klockan 09.00, men det behövdes en personal lite tidgare på morgonen imorgon pga lite omständigheter), självklart ställer jag upp!

Nu ska vi ha lite måndagkvällmys här :) Godis & Chips kvar från igår, (onyttiga klubben). Jag ska dock skära upp lite melon, en aning nyttigare!.
Först ska jag bara ta en tur till tvättstugan!

Godkväll!

1 kommentar:

  1. Han klämde fingret på något märkligt sätt, så huden slets av in till benet /: Men det är sytt nu (:

    SvaraRadera