söndag, augusti 28, 2011

50års fest och finfrämmande.

50års festen igår hade inte kunnat bli bättre.! Den innehöll allt en fest borde innehålla, dans, god mat, god dricka, god tårta, många skratt, några helt nyktra, någora mer berusade, gamla och unga osv. 10/10 vinglas!

Bilder kommer att komma, jag måste bara vänta på att Evelina publicerar dom (eller skickar dom till mig). (Jag tog inga kort alls) Så jag får låna hennes bilder.

Idag har jag varit lite trött, dock inte lika trött som jag trodde att jag skulle vara! Blev en sen frukost, och sedan har vi bara slappat framför tvn. Albin åkte nyss iväg med min far till Mellösa för att hämta hem deras bil. Egentligen skulle jag också följa med och hämta hem våran bil som står där, men jag vågade inte köra riktigt ännu. Så vi får ta en andra sväng in till Mellösa senare ikväll för att hämta den!

Jag var rätt nyligen ute med Lisen, och direkt när vi kom hem från promenaden började det regna, så vi slapp det precis.
Nu ska jag ta tag i lite städning här hemma, diska lite och sedan baka en blåbärs&hallon paj. Jag får finfrämmande klockan 15. Min käära gamla granne (som nyligen har flyttat, buhuuu :/ ) Saaabina kommer över på en fika, och lämnar en Oriflamebeställning som hon ska ha!.

Så, ha en bra dag! Kramkram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar