tisdag, augusti 23, 2011

livet kan inte bli mycket bättre.

När jag inte skriver här är mitt liv som allra roligast ju! Och egentligen är det ju då jag vill dela med mig av mitt liv här på bloggen, men så blir inte fallet. Bloggen blir så gott som nedlagd när jag har annat för mig. :/
I helgen var jag och sambon i Eskilstuna hos Chrissie och Johan på party, väldigt lyckat! Runt tolvslaget blev jag hungrig så jag, albin, douglas, sandra och bosis åkte ned på stan för att äta något. Inne på kebabhuset träffar jag rara Erika. Hon sa då att jag borde skriva lite oftare, så Erika, här kommer jag med en uppdatering! Enbart för att du bad om det ;)

Det jag har hunnit med när jag inte har setat här är mycket, här är lite av sakerna.

jobbat - gosat och haft det bra med mina nära och kära - shoppat - festat - krogenbesök - målat naglarna - kommit fram till vad jag önskar mig i födesedagspresent av både albin och mor&far - köpt en kalender!!, haft parmiddag med P&N, spelat sällskapspel, ätit på rastaurang - hälsat på svärfar och "svärmor" - varit hemma hos mamma&pappa - bakat äppelpaj - målat om två bord - målat om en kruka & 4 tegelstenar - besökt systemet - gått promenader med lisen - tagit ett stort beslut (skriver mer om det i nästa inlägg) - städat - planerat in 3 kräfskivor de kommande 20 dagarna - firat 3 år och sju månader med Albin - tvättat - fikat med flickorna på Orlog - köpt ett nytt kanonbra lipsyl - varit i Eskilstuna - varit i Katrineholm - och så mycket mer.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar