onsdag, augusti 24, 2011

mitt liv går i ett, och jag älskar det.

Min hektiska helg (och slutet på veckan) lyder såhär:
Idag Oriflame kickoff i Norrköping. Imorgon kurs i Västerås hela dagen. På fredag har vi blivit bjudna hem till Albins mor på kräfskiva och även hem till Douglas i Norrköping. Jag sa att Albin fick välja, han valde Norrköping. Så då åker vi dit runt 17, efter att Albin slutat jobba. Går ut på krogen på kvällen, sover över hos Douglas och Sandra. Chrissie och Johan ska också dit. På Lördag förmiddag blir det en shopping runda, vi alla 6 ska göra stan både på fredagkvällen och på lördagförmiddagen. Åker därifrån rätt skapligt, för sedan är det 50års fest för en släkting till mig. Ska bli skitkul, jag bara älskar min släkt, vi har jämt så kul ihop! :) Vi var bjudna dit till klockan 15, men jag tror allt att det blir lite väl tajt om vi ska hinna med stan i Norrköping. Så jag ska höra av mig till Eva idag och säga att vi kommer runt 18 istället. (Skippar middagen där).

Tjihoo, jag klagar inte. Jag älskar när mitt liv går i ett!!. :D




Nu ska jag kolla efter ingredienser till pannkaksmet, Anna var sugen på det. Och det är ju alltid gott så jag säger inte emot! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar