måndag, augusti 01, 2011

en tripp till Eskilstuna och garderobsstädning.

I torsdags styrde jag och Anna bilen mot Eskilstuna, vi gick några varv inne på tunapark, och avsluta på lager 157 i Hälleforsnäs.
Under dagen hann jag inhandla två klänningar, ett par skor & ett par leggings för 196 kronor , vilket kap! Alla plaggen kostade 49 kronor styck!

På kvällen var det jobbdags för både mig och Anna, 16-21.
Sedan sängen!.

I Fredags blev det storstädning här hemma, först och främst i min garderob, vilken röra det var där innan! Men med lite omflytting garderoberna emellan så blev det till sist väldigt bra!
Annars i helgen har det varit lungt, vi har mestadels varit hemma, några varv på Malmamarken hann vi med! Mina inköp kommer i ett senare inlägg. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar