fredag, augusti 26, 2011

jobb & eskilstunatripp.

Gårdagens kurs i Västerås kan ju vara viktig inför förändringarna som komma skall. Men fy vad långtråkigt det var. När jag kom hem var jag helt slut. Det enda jag orkade göra innan jag gick till sängs var ett kort besök hemma hos Anna, och lite städning i sovrummet. Vilket var att hänga in kläder i garderoben.

Sedan ringde klockan 06.00 imorse för jobb. Jag jobbade sedan till 16.00. När jag kom hem väntade jag på Albin han kom med hem strax efter fyra. Sedan bestämde vi sådär spontant att åka in till Eskilstuna. Jag kom därifrån med nya arbetsskor, vilket var mer än behövligt. Jag borde köpt det redan för flera månader sedan. Men men, bättre sent än aldrig. Sedan fick jag syn på att det var rea på plantagen. Så där köpte jag 4 st våreld, 1 ros i kruka & slutligen någon fin blomma som jag inte vet namnet på. För ynka 150 kronor. Vårelden kostade 18 kr styck!!
Bilder kommer.
Albin köpte ett par addidas skor på Stadium, nöjda drog vi oss hem mot Flen.
Han till garaget och jag hem till mor&far. Vi har haft det mysigt på altanen. Jag har fått en burk med gooodaste jordgubbssylten jag någonsin ätit av pappa, som han hade kokat idag! (Mamma har lärt honom) <3

Nu är ögonlocken tunga, och detta blir en tidig kväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar