onsdag, augusti 24, 2011

glad tjej idag.

Min morgon har inte kunnat börja bättre än vad den gjort.!

Vaknade av att jobbet ringde, dom ville att jag skulle jobba imorgon. Men tyvärr var jag tvungen att säga nej då, för att jag ska till Västerås och gå en kurs med mitt andra jobb.!
Som vanligt ogillar jag att tacka nej till jobb, så det kändes surt, och jag får för mig att dom aldrig mer kommer ringa mig för att jag säger nej då och då.
Men sedan, 5 minuter senare ringer dom igen, och frågar om jag kan jobba 6 tider nästa vecka, ingen blev gladare än jag, även fast jag bara kunde tacka ja till 5 av dom. Så nästa vecka har jag gott om jobb, superkul!

Efter det damp min lönespec från Ok/Q8 ned i brevinkastet, det blev en glad överrasking. Jag fick mycket mycket mer än vad jag hade tänkt mig. Så det kändes ju väldigt skönt.

Efter det skickade min fina Anna ett sms, om att vi skulle göra lunch ihop. Självklart spikade jag det! Så vi får se i vilket kök det blir, mitt eller hennes. Det återstår att se! Mysigt och trevligt blir det i vilket fall som helst.!

Klockan 16 i eftermiddag ska jag åka till Norrköping. Där det är en Oriflame kickoff. :) Ska bli väldigt kul att gå på, jag är taggad till tusen. Träffa massa fina människor och se höstens nyheter som komma skall. Te och smörgås bjuder dom på och sedan får man en liten goodiebag. Kuuuul!

Nu ska jag dra mig härifrån strax, jag ska måla mina naglar, höra av mig till Anna, sedan skulle jag behöva städa i sovrummet innan jag åker till Norrköping, det ser ut som en bomb har slagit ned i rummet pga alla mina klädhögar som ligger lite var stans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar