söndag, augusti 07, 2011

ett stort grattis, och en lyckad kryssning.

Bilder på glassarna, (från när vi var i Söderköping kommer) när det finns tid..

De senaste dagarna har gått i ett, torsdag till fredag var vi på kryssning. Jag & Albin + 14 andra personer, (7 par). Brudarna i "min" grupp som säljer Oriflame och allas respektive.! Det var en lyckad kryssning, många goda drinkar, nattmat, frukost, smörgåsbord, sooool, musik och sång på däck etc.

På fredagen var jag väldigt trött och seg, när vi kom hem blev det därför hämtmat (från thai) och sedan en sovstund. På kvällen åkte vi som planerat till Albins farmor, grillade och åt vattenmelon i mängder, vi sov kvar i husvagnen! (Första gången jag sov i en husvagn i hela mitt långa liv) och jösses så mysigt det var! Husvagns semester nästa, hahaha!

Och i fredags fick även mina älskade vänner M & A en liten dotter. Ett megastort grattis (igen) till dom. Hon ser ut att vara en liten prinsessa, längtar tokmycket tills jag får träffa lilla undret!

Lördagen tog vi bilen till Västerås, jag och Albin. Gick på Biltema och Ikea, kom hem med lite smått och gott till både bil och hem! Stannade och åt i Eskilstuna på Chopchop! Och kvällen spenderades hemma, i lungn och ro. Jag tog en kvällspromenix med Anna, och sedan skallade jag kudden, för jobb idag klockan 07.00 - 16.00. Jag hade en väldigt kul arbetsdag. Och när jag kom hem stod middagen på bordet, skönt! :) Sedan har vi tvättat x antal maskiner med tvätt, besökt mamma, som skrev att hon ville ha Lisen ett tag. Jag har hunnit med att träffa Julia med, väldigt kul som vanligt, jag älskar dig! Det vet du!. :D

Nu ska jag släcka ned här, och hoppas på att jag är ledig imorgon. Det skulle dock inte förvåna mig om dom ringer från jobbet fem i sju imorgon och behöver personal.

Bjuder på bilder när min lur inte är urladdad, imorgon förmodligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar