måndag, augusti 29, 2011

tvätt & jobb.

Jag hade planerat att gå upp mycket tidigare än vad jag gjorde idag! Men det var ju så varmt och mysigt i sängen.! Så det blev att jag låg kvar lite för länge!

Jag gnällde förra veckan på att det var så ont om tvättider och att jag behövde en snarast för Anna, då sa hon att hon hade en tvättid (som idag!) Men att hon skulle jobba natt tills idag, och hon skulle inte vara uppe förrän 13-14 tiden! Så jag fick tvätta på hennes tid nu på morgonen.

Så nu är fjärde maskinen tvätt ilagd. Skönt! Nu är det bara 4 till! Två till hinner jag nog innan jag ska iväg till jobbet, jag böjar 13 och slutar 21.15, då ska jag lämna rapport om dagen till Anna som jobbar natt även nu inatt. Och när jag kommer hem hinner jag nog tvätta de 2 sista. :)

Jag och Lisen har även hunnit med en morgonpromenad. Nu ska jag läsa lite bloggar, sedan ska jag göra någon matlåda. Vilket jag inte hann med igår (eller inte prioriterade). :)

Vi hörs vänner, kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar