fredag, maj 27, 2011

Uppe med tuppen.

Idag var jag uppe med tuppen, klockan ringde 04.30. Är dock förvånad över hur lätt det var att gå upp (med tanke på att jag inte la mig i sängen förrän kl 00.00 igår.) Äta frukost kunde jag också, så jag hade en bra start på dagen trotts det tidiga klockslaget.



Gårdagen bjöd på en sväng in till Katrineholm ihop med Astrid. (Jag var endast sällskap, och vet ni! Jag handlade ingenting) duktiga jag!


Efter det hörde kära Linnea av sig så vi tog en fika på byn, dit även Bella kom. Vi myste för fulla muggar, och under eftermiddagen åt vi middag på thairestaurangen. Därefter bar det av hem till mig där vi tillbringade hela kvällen. Runt nio kom även Anna, då hon slutat jobbet! Väldigt trevlig kväll, och därför hamnade jag i säng så sent!


Nu är jag nyligen hemkommen från jobbet. Så ett kort och skönt pass! Innan jag kom hem svängde jag förbi hos loppisen som jag brukar gå till. Där lämnade jag kläder, gamla som nya! Vissa hade prislappen kvar! Hon blev som vanligt väldigt glad och tacksam. Hon tyckte kläderna var så fina, så hon hängde upp endel plagg direkt precis i ingången för att det skulle vara det första man såg, kuuul!


Från jobbet köpte jag med mig 4 kanelbullar hem, så snart blir det fika i min ensamhet. Men det ska bli fruktansvärt skönt. Känns som om jag inte suttit ned på väldigt länge, och defintivt inte ensam, det var ett bra tag sen sist.

Kanske ska slumra en stund lite senare, så jag inte är helt död ikväll. Vill ju kunna orka med lite fredagsmys och så framför tvn med min A, och mina fyrbenta.

Min goda frukost.
Kanelte, Pumpabröd, Mjölk m. bärmusli & kanel på, ett Granny Smith äpple och ett glas bjönbärsdryck. mums.
Kanelbullar. .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar