måndag, maj 16, 2011

Norrköping.

Jajjemän, dagen började med jobb och avslutades på en "säljande station"s kurs. Sebastian (arbetskollegan, även vän privat) hämta mig på jobbet och sedan drog vi oss mot Norrköping. Kursen var väldigt givande och kul, nu kommer vi regera på jobbet ;) Välkommen in till oss på OK/Q8.!

Väl hemma i Flen igen åkte jag förbi min kära vän Christoffer där det blev deep talk, skratt, matlagning osv. Nu har jag ganska nyligen landat hemma, och gosar med mina kära.

Annars under dagarna som varit har jag hunnit med;
- Mys i Hälleforsnäs med Angelica.
- Fika vid Tallsjön med Angelica.
- Shoppat på Lager med Angelica.
- Ätit middag hos mor några dagar. även supergod blåbärspaj.
- Varit fyllechaffis Lördag natt.
- Skippat två fester som varit under helgen.
- Besökt Öb ihop med mor, Li fick ett finfint halsband.
- Fikat på Sultans med mor, syster och kille.
Säkerligen mycket mer, men minnet är bra men kort.

Jag hoppas innerligt att jag kan bli bättre på att uppdatera bloggen. Vad ska jag annars gå tillbaka till och läsa nästa år, och andra år framöver :)
Tänk om jag ändå kunde blogga från telefonen :(

2 kommentarer:

  1. Varför kan du inte blogga från telefonen? Trodde ja gick från Iphone?

    SvaraRadera
  2. http://ataharis.blogspot.com/2008/03/tillgnat-huskorset-och-eventuella-andra.html

    SvaraRadera