torsdag, maj 05, 2011

Herrkläder.

I den nya HM katalogen hittade jag inte ett jota till mig själv, på gott och ont!! Kvinnokläderna var så tråkiga enligt mitt tycke.!


Men jag hittade desto mer till min andra hälft. Jösses så mycket snyggt det fanns. Blir nog till att klicka hem lite sommarkläder till honom. Skönt att jag exakt vet vad han tycker är snyggt, och vad han kan/vill ha på sig.

1. Den gula Tenniströjan.
2. Den blårutiga skjortan
3. De blårutiga skjortsen + ett par likadana bruna.

(Allra första gången jag träffade Albin så hade han en nästan identisk blårutig skjorta som den på bilden. Som han använde väldigt ofta, nu har han dock växt ur den eftersom att han byggt på sig lite mer armar och rygg. Så nu ska jag köpa en likadan, och hoppas att han gillar den lika mycket som den förra).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar