torsdag, maj 19, 2011

Melon, mums.

Nu har jag precis kommit från middagsbordet, middagen var spagetti&köttfärssås. Har även hunnit med att dammsuga vardagsrummet & sofforna grundligt. Nu sitter jag med en smaskig efterrätt. A äter en 88an glass och jag cantaloupe melon. Hur gott är inte melon!? Jag älskar det, alla olika sorter med, mums! Just cantaloupe är min favorit! Söt och god! Det är extrapris på meloner på Willys, därför köpte jag en honungsmelon och sedan den jag sitter och äter nu. Åt halva till frukost och halva nu så den är nu slut. Varför köpte jag inte fler frågade jag mig själv nyss, 6 ynka kronor för en cantaloupe. Jag ska dit nu och köpa på mig fler. Därefter en sväng till gubbens garage för att fortsätta rusta upp mitt loppisfynd. Idag blir det nog klart.

Kramar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar