måndag, maj 30, 2011

Födelsedagsfirande & ändrade planer för helgen.

Idag har jag tillbringat morgonen och förmiddagen hemma i lugn och ro.! Runt lunchtid åkte jag och handlade på Willys, och därefter tog jag bilen hem till Linnea, där hon och Andrea var. Vi har solat och haft det skönt, ätit kiwi & vindruvor och snackat massa strunt :)

Nu kom jag rätt nyligen hem, duschade precis. Nu väntar jag på Albin som jobbat över idag, han var på G hemåt när jag pratade med han för en stund sedan. När han kommer hem ska vi åka och gratulera hans kära mor som fyller år idag! Så det blir tårta med släkt och vänner där hemma.!

När jag kom ut ur duschen hade jag ett missat telefonsamtal från chefen! Jag ringde upp och hoppades att han var kvar på jobbet, och det var han!
Fick lite jobbtider, och det är aldrig fel.
Öppning imorgon 05.30 - 11.00
Dagpass på Lördag 09.00 - 13.00
Dagpass på Söndag 09.00 - 13.00

Jag som hade planerat ihop med Albin om att åka till Värmland och hämta en bil så vi får hem den, men nu kom vi överens om att jag såkart ska jobba istället, han åker med brodern sin!

Jag ska ju snart till Värmland ändå, då för övernattning och massa mys ihop med min A och rara Niklas :) Hemma hos honom. I hans nya lya.

Nu hörde jag precis Albins bil utanför, så nu släcker jag ned. Och drar mig mot Skebokvarn! Till svärmor och till tåååårta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar