torsdag, maj 19, 2011

ÅH! DET FUNGERADE!!! :D

Gud så underbart det känns, jag är lycklig haha! Nu kommer jag kunna dela med mig av roliga ting och stunder direkt.! Och tid som annars kan vara rätt tråkig, som en lång biltur, buss, tåg tur, i den långa kön inne på mataffären etc. skriva i min kära blogg, hur simpelt som helst.

Jag fick en länk av en god vän här om dagen där man kuna läsa om hur man skulle göra för att kunna mobilblogga, men jag förstod inte ett jota. La ned alla tankar om att ens kunna göra det någon gång. Idag tog jag återigen upp tanken om att faktiskt få igenom det. Kollade på en film om hur man gjorde, men förstod inte ett smack då heller. Men nu har jag lyckats heeelt själv, men en annan metod, som tillochmed tröga jag förstod : )

Glad Malin idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar