tisdag, maj 24, 2011

En update.

Jag gick som sagt upp och fikade på byn. Ihop med Linnea! Väl där kom även Anna P, Anna O, Bella och Veronica! Trevligt. Vi blev kvar där till stängning, till klockan 17 närmare sagt. Därefter skulle Olsson och Bella äta på thairestaurangen så jag följde med och gjorde sällskap. Väl hemma tog jag tag i städningen, nu är det fint här hemma igen! Måste bara skura golvet och tvätta fönstrena. Golvet blir nog när jag avslutat detta inlägg, det andra får vänta tills någon annan dag!

Strax innan klockan slog åtta kom Anna Olsson och Bella över, en kortis. För Anna skulle sedan iväg och jobba natt!

Nu har jag precis ätit en sen middag i min ensamhet, (A är i garaget). Det blev lax stekt i äpple, vitlök, salt, peppar och grädde med pasta och ostsås. Det har blivit en favoriträtt här hemma. Jag kokade ihop det alldeles själv utan något recept en gång för länge sedan ;) , och det blev en fullträff.

Nu blir det att baka lite här hemma, och medans kakan står i ugnen ska jag moppa golvet.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar