fredag, maj 06, 2011

Sötebrödsdag igen!

Sitter hemma hos mina vänner vid namn Angelica, Mika och Ville. Min käraste är också här. Jag och min kära fru A har umgåtts hela dagen. Jag åkte hit vid 13 och åkte sedan hem till Flen igen vid 17 för att hämta hit Albin och handla kött, för ikväll blir det grillning här i Hälleforsnäs. Med de ovanstående och även Jimmy & Amanda.

Under dagen har jag blivit bortskämd med supergod lunch av A. Även fika, blåbärspaj! Ujuj vad det smakade bra! Vi har setat i köket mest hela dagen och hunnit med att prata om allt mellan himmel och jord, som vanligt!

Just nu är Mika iväg och handlar, Angelica står i duschen, Albin, Li och Ville busar i soffan framför barnprogram. Och jag passade på att dela med mig av denna härliga dag.

Innan jag tog mig till Hälleforsnäs idag besökte jag loppisen som ligger i mitt lägenhetshus, och kom därifrån med skåpet som jag varje dag i en veckas tid sett när jag tagit mina promenader med Li. Jag bokade den igår. Och hämtade som sagt det idag, såå fin. Ska upp på väggen i köket, fint och praktiskt skåp.
Bild kommer såklart!

Hoppas ni får en lika härlig fredagskväll som jag och mina vänner, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar