söndag, maj 01, 2011

Spa.

Jag och min underbara sambo hade tänkt ha lite söndagsmys här hemma, spela tvspel äta godis och bara ta det lugnt. Men tvspelet som jag valde (från ett PS 2) fungerade inte i vårat PS 3 :/ Mycket trist, och det finns inget annat här hemma som jag vill spela. Därför tog jag istället tillfället i akt och har en spakväll. Har precis badat, peelat ansiktet, smort in hela kroppen och sitter nu med en ansiktsmask och fötterna i ett fotbad. Ska sedan scrubba och smörja in fossingarna, och sedan avsluta med ett fint rött lack. Händerna ska också få sig ett vårstäd, med handmask scrub och handcreme.

Medans jag låg här i soffan med masken stannar Albin upp med spelandet ett tag och frågar varför jag tycker det är så kul att hålla på med sånt här. Jag frågar då istället "varför tycker du det är så kul att mecka med bilen"? Han blir tyst ett litet tag och säger sedan "det är ju säkert 99% av er kvinnor som sminkar er och gör er fina med massa andra produkter! Och det finns ju ingenting som 99% av oss män gör." Jag svarar, "joho! Runkar.." Då skrattade han och återgick till spelandet utan ett ord. Undra om jag hade korrekt rätt ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar