tisdag, april 16, 2013

Today..

Denna dag startade tidigt, som vanligt. Strax innan kl 06.
Sa sedan hej då till Albin vid 06.30, då han åkte till jobbet.
Samtidigt gick jag upp och gjorde mig en kopp chailatte och skar upp en apelsin. Gick sedan tillbaka till sängen, myste med Li och slumrade till lite till..

Annars idag har jag varit ute med lisan, när vi var ute mötte vi Amanda, hon bjöd upp oss på en kopp te.
Pratade och fikade, sedan gick vi hem när hon skulle iväg på lite ärenden.
Då passade jag på att göra en banankaka på de övermogna, bruna bananerna.
När den stod i ugnen hann jag duscha. Sen kom Amanda över för fika!

Min kära karl åkte direkt från jobb nr ett, till jobb nr två idag.
Så jag är själv, och blir nog det enda fram till kvällen.
Jag har passat på och varit till affären och handlat, så han slipper göra det när han kommer hem..

Kvällen får vi se vad den bjuder på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar