lördag, april 27, 2013

Fredagsshopping.

Igår hade jag en lugn morgon och förmiddag här hemma.. Åt frukost vid 07, efter det la jag mig i ett bad, sedan klädde jag mig och gick ut med lisan.
Kl tolv åkte jag hem till mamma (som var ledig). Vi åt lite lunch och efter det åkte vi till skolan och plockade upp min syster, och sen vidare till Eskilstuna för lite shopping, och för att hämta Melissa och hennes syster.
Jag kom ifrån stan med ett par gravid/mamma byxor (jag som egentligen sagt att jag inte ska köpa några gravidkläder, (förutom ett par leggings), som jag för övrigt har levt i halva graviditeten), gjorde det ändå..
Men dessa var helt i min smak, supersköna osv, provade att vika ned mudden, och det gick bra, och de satt bra då med, så jag hoppas att jag kan ha dom efter graviditeten med.. Även ett tvåpack amningslinnen och ett par andra "sommarbyxor" tunna, tunna, sladdriga och supersköna till sommarvärmen, som vi hoppas kommer att infinna sig såsmåningom.
Efter shoppingen åkte vi och hämtade busungarna, och sedan hem..
Jag och Albin spenderade sedan kvällen hos mamma och pappa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar