måndag, april 22, 2013

Fina Söndag.

Igår hade vi en alldeles underbar dag.. En sådan som man kan leva på ett tag.
Gjorde egentligen ingenting märkvärdigt, men allt bara kändes så bra..
Jag och Albin började morgonen med en mysig frukost..
Åkte sedan och lämnade Li hos mamma och pappa och så fortsatte vi till Eskilstuna.
Väl där började vi med en fika, vi satt ute för vädret var ju underbart.
När vi fikat klart var affärerna öppna. Strosade runt i dom och kom ifrån stan med lite av varje.
Födelsedagspresent till min bror som fyller 20 år idag, nya träningshandskar till Albin, en liten väska till mig, och så bockade vi av lite på "att köpa till bebis ankomst-listan". Bl.a en blöjhink, idominsalva, babytops, blöjor och så.. Skönt!

Väl hemma igen (hos mamma och pappa) tillbringade vi hela dagen i solen, på deras baksida. Så härligt i den värmande solen.
Pappa med trädgårdsarbete, mamma i solstolen, jag på en dyna på gräset och Albin lekandes med Li, han kastade pinnar som hon sedan tuggade sönder.. Mellan varven la hon sig även och solade. Man verkligen såg hur hon njöt, så härligt!
Vi blev bjudna på middag där och blev kvar till kvällen.
Klockan halv åtta åkte vi med min bror och köpte en bil, Albin var med som lite hjälp, han vet ju vad man ska kolla och fråga efter och så..

Väl hemma landade vi i soffan med lite godis. En kort stund, för sedan blev det sängen, vi var trötta båda två.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar