söndag, april 14, 2013

Blablabla..

Helgen har varit minst sagt lugn. Lite väl lugn om man frågar mig, stundvis tråkig!
Vi har inte gjort något speciellt, mestadels varit hemma..
Hunnit dammsuga, skurat golv och tvättat två maskiner tvätt, även bäddat rent sängen.

Idag under eftermiddagen/kvällen har det iallafall blivit en liten utflykt.
Jag följde med mamma och syster och lämnade Melissa i Eskilstuna.
Efter vi lämnat henne gick vi in en snabbis på Tunapark. Jag köpte en väska som jag kikat ut, som ska bli vår skötväska. :-)

Väl hemma hos m&p igen bjöd min syster på goda cupcakes, smaskigt!
Jag stannade kvar där och kikade på mästarnas mästare. Direkt när det var slut åkte jag och lisan hem.
Nu ligger jag i vår renbäddade säng och ska snart sova. Albin kom precis hem, så först tänkte jag byta några ord med honom.
Han har jobbat mer än vad jag trodde han skulle göra i helgen så vi har inte hunnits setts så mycket och igårkväll hängde han med grabbarna och då när han kom hem sov jag redan.. Så nu kanske vi ska hinna prata lite iallafall..

Bjuder på två bilder.
Goda cupcakes och en bild på min bror och lisan.. <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar