måndag, april 08, 2013

Lördag.

Efter den effektiva morgonen i lördags tog jag och Li en promenad hem till mamma/mormor.
Lagom när vi var framma ringde Albin och sa att han var klar på jobbet, så strax efter oss kom även han.
Eftermiddagen bestod utav häng i soffan, spel på V75, god middag och efterrätt och till sist kollade vi på bilder från Niklas resa.

Vi åkte hem vid 18-19 tiden. Bytte om till mysdress och landade i soffan, fixade popcorn, chips och dryck och kollade på fångarna på fortet. Mina ögon gick i kors redan då, kl 20. Haha!
När det var slut klockan 21 bestämde jag mig för att gå till sängs, men precis då ringde två av Albins vänner och ville komma över på kaffe, så jag tog en kopp te ihop med dom och snackade lite skit.. Somnade efter det gott..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar