lördag, april 06, 2013

En härlig fredag - nya hallmöbler och glädjetårar.

Igår följde Amanda och Elsa med mig och lisan ut i solen på en längre promenad.. Skönt, och trevligt med sällskap..
När vi kom hem landade vi hemma hos våra vänner och drack lite is-te och även en kopp varmt..
Kl 16 gick jag och Li hem till oss. Strax efter oss kom Albin genom dörren, han hoppade in i duschen sedan åkte vi till Eskilstuna för att köpa nya hallmöbler. Vi hann även in ett varv på tuna park och kikade på bebiskläder, men höll oss från att köpa något, vi har ju faktiskt det mesta nu.. Känns skönt faktiskt!
Väl hemma igen började jag med en sen och lätt middag medan Albin skruvade möbler. Middagen blev lax, ris och sås.
Och i hallen blev det såå bra, och fint!
Mycket mera förvaringsplats, vilket såklart är bra tills vi får vår lilla skatt..
Helnöjda båda två åkte vi hem till mina föräldrar för att hämta hem lisan.. Och väl uppe i vardagsrummet skrek jag rätt ut och tårarna kom, för där satt min fina bror i soffan, han har kommit hem, så roligt. Och vilken lättnad att se honom efter att han varit borta rätt så länge! Alla andra började skratta åt hur jag reagerade.. Kan tänka mig att jag såg rätt kul ut när jag blev så paff och överraskad.
Vi blev såklart kvar där längre än tänkt, Niklas berättade lite kort om resan, visade lite saker som han köpt och så.. Ikväll ska vi ses igen hemma hos m&p för att kolla på bilder och få höra lite mer om hans resa, ska bli så kul!
En fin present fick jag med, en sjal som han köpt i Afrika. Jag och Alexandra fick en varsin.. Jag en röd hon en lila..

Så sent som jag och Albin kom i säng igår var länge sen vi gjorde sist, haha! Och klockan var nog inte mer än mellan 24-01.
Vi somnade gott!

Bjuder på en bild på Li. Efter en långpromenad blev även hon sugen på te...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar