söndag, juli 24, 2011

leva & bo.

Har precis svalt sista tuggan av maten vi beställde, vilket var Thaimat.


Man har hört från flera håll att dom slagit igen den rastaurangen för gått. Men det stämmer inte alls, dom slog igen 3 veckor för byte av ägare och så. De nya ägarna är mycket bättre och trevligare än de gamla. Och lokalen är såå mycket fräschare nu :) Mycket +.


Nu ligger jag här i matkoma, och ska läsa min nya favorit tidning. Billig med bra läsning.

Så ha en bra kväll mina vänner, min kväll kommer garanterat vara bra! Med läsning som sagt, sen hade jag tänkt hinna med ett bad. Innan jag och Sabina ska fika och prata om allt som hänt i helgen.! Och sist men inte minst så kommer jag senare krypa ned brevid min finaste i en renbäddad säng.


Mellan allt det roliga ska jag även ned till tvättstugan, vi fick de sista timmarna på Sabinas tvättid för hon blev klar tidigare. Så vi har tvättat från klockan 17 och ska väl göra det fram till 23.!




Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar