måndag, juli 18, 2011

en regnig måndag.

Just nu sitter jag och äter god pannkaka som min älskade gjorde igår, pannkaka m. sylt och keso! Farligt gott.!



Medans min bulldeg jäser, för här ska bakas bullar i massor. Vanilj blir det, eftersom att jag själv väljer idag, det är enligt mig de godaste bullarna.


Efter det ska jag börja med middagen, vilket jag tror blir en pastagratäng. Med god sallad, och gott vitlöksbröd till.


Efter det hamnar jag säkert i matkoma och ska då lägga mig och läsa min nyinköpta tidning, som jag redan tjuvkikat i, och som verkara vara kanonhärlig.


Imorse ringde dom från en arbetsplats, vi bokade möte imorgon klockan 14, spännande i vanlig ordning.


Tidigare idag var jag uppe på byn och införskaffade mig ett par nya mjukisbyxor, mycket fina. Rätt tajta - Reebok - Svarta & kanonskönt tyg.!

Regn.

Bilder från min tidning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar