måndag, juli 18, 2011

golfbanan igår, med de 2 finaste männen på jorden.

Igår skulle jag och min far åka ut och gå nio hål på golfbanan. Jag frågade Albin om han ville följa med, fast jag innerst inne visste att han skulle säga nej. Eftersom att han tycker att det är "en bögig sport, en snobb sport, tråkigt, för lungt, osv." (Dessa saker har jag fått höra x antal gånger, eftersom att nästan hela min familj & släkt spelar just golf). Men då säger tokfan Ja!.




Min haka blev hängandes ned i golvet, men tyckte ju såklart att det skulle bli jätte kul, gald blev jag med!.

Vi började med att slå varsin hink på ranchen, sedan började vi vår niohålsrunda. På andra hålet, hör jag något från Albin som jag aldrig i hela livet trodde jag skulle få höra, han säger " gud så fridfullt det är här ute, så lungt, tyst och skönt! Man kan verkligen koppla av här ute". Då hängde min haka ned under jorden ungefär, och min pappa flinade till lite till mig, eftersom att han vet att jag blev så otroligt förvånad. Pappa svarade något i stil med att, "ja visst är det det, här ute släpper man allt och bara lirar och har kul".

Detta som Albin sa har väl jag, mamma & pappa försökt säga till Albin i dryga 3 år. Men han har ju bara fnyst och sagt att det är snobbigt, och bögigt.


Under spelandet frågade Albin om råd från pappa, och pappa tipsade och visade! De sista hålen gick jättebra för Albin, han var skitduktig.! :) När vi sedan satt i bilen påväg hem, frågade pappa Albin om han tyckte det var kul, och Albin svarar Ja! det var väldigt kul. Då fick jag samma leende igen från min käre far!


Min snygga, fina, underbara, sexiga karl.De finste männen på jorden!



I väntan på att kunna slå ut på hål 4, eftersom att bollen framför inte var de allra snabbaste hann jag plocka lite smultron!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar