söndag, juli 24, 2011

Fredag till Lördag. fall in love.








Det blev inte att jag hängde med grabbarna i Fredags, utan jag tog tåget in till Eskilstuna med, Julia R, Julia W, Lovisa och Lisa. Och hade en väääldigt trevlig och kul kväll. Många skratt, fulla människor, mycket dans, god dricka och mycket mer. 2 av tjejorna drog tidigare. Men jag och de två andra stannade till stängning. Sedan stod Lisas kille utanför med bilen för att köra hem oss, en trevlig bilresa, iallfall för oss tjejer, kanske mindre trevlig för karln med 3 fulla flickor i bilen. Vi pratade förmodligen högt, skrattade, gick igenom kvällens händelser och sjöng med till varenda låt som spelades på radion!



När jag kom hem gick jag upp till Albin och grabbarna och förväntade mig en dunder efterfest, men dom var mest fulla och låg i soffan och skrattade åt tråkiga saker ; ) Kom hem runt 04.



Kvällen får 10/10 vinglas.!
På Lördagen vaknade jag upp med en gnutta huvudvärk. Dukade frukost till mig, Albin och (Douglas som sov över hos oss.) Sedan slappade vi hemma hela förmiddagen. Senare åkte jag och hämtade hem Lisen, som hade varit hemma hos mamma&pappa på fredagkvällen, och även sovit där.


Därefter åkte Douglas hem till hans mamma i Mellösa. Jag och Albin började städa och packa inför att åka till Norrköping.
Tog en sväng förbi Albins pappa påvägen, fikade och pratade.


Väl i Norrköping chillade vi uppe hos Douglas och Sandra - Gick och åt middag - Kom hem och låg i soffan och kollade på film i matkoma - gjorde oss i ordning för att göra staden - tog en lång promenad - gick in och satte oss på en supermysig pub och tog lite att dricka - gick vidare till pub nr 2 - och sedan efter några beställningar i baren - drog vi oss hem. Kvällen var trevlig och lagom lugn.

Idag sov vi alla länge, och sedan tog vi en lång promenad i staden, gick till en glassbar och åt god glass. Sedan drog vi oss hem, och nu har jag rätt nyligen landat i soffan här hemma, rätt slut i kroppen.



Klotter utanför Douglas lägenhet, som man faktiskt fick ett leende på läpparna och blev glad av, det är inte ofta det händer när folk har klottrat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar