fredag, juli 15, 2011

Igår.

Igår var mina kära vänner Mika och Angelica över på en fika, jag bjöd på Silviakaka och kaffe! Vi pratade om livet, och en del om det som väntas inom kort hos dom, beeebis nr 2. Så mysigt!


Albin var hemma från jobbet igår också. Och det hör inte till vanligheterna. Jag tappade hakan när han kom hem igen från jobbet vid klockan nio och sa att han hade så ont i huvudet. Då mina vänner, måste han ha haft något fruktansvärt ont i huvudet. För han är inte den som går hem annars. Under våra dryga 3 ½ år har han aldrig varit hemma från jobbet. Det kallar jag stark karl ; ) Ibland kan det dock vara lite dumt av honom!


På eftermiddagen åkte jag hem till mamma&pappa. Låg mest i soffan och slappade! Mamma hade fått sina nya fotöljer till vardagsrummet, och dem var så fiina och så skööna! : ) Jag och mor åkte även ned på stan en snabbis, handlade lite till kyl och frys. När vi kom hem igen bjöds det på pastasallad, som var otroligt gott.! Tog med en burk hem med lite sallad för att äta till lunch idag :) Runt klockan sex kom även Albin förbi (då hade han vaknat). Vi stannade där och kollade på "Sommar med Ernst". Som alltid är lika bra.


När vi kom hem tog vi en varsin kopp te på balkongen, det var myyysigt när det då även regnade! Sedan slocknade vi båda rätt skapligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar