onsdag, juli 27, 2011

jobb och förhoppningsvis bra läsning.

Jag kom nyligen innanför dörren, och har precis hamnat i soffan, med lilla Lisen på min mage och lilla Limone tätt intill mitt lår, gosbollar.

Jag har jobbat, började klockan sju och slutade två. Imorgon jobbar jag kväll, skönt med lite variation.!


Gårdagen. .

Jag jobbade sju - två. Och efter det åkte jag och Astrid till Katrineholm (det blev inte Eskilstuna som jag skrev i det tidigare inlägget.) Vi gick i affärer och så fikade vi. Jag kom därifrån med 2 böcker. Med titlarna "Men vi knullar ju ändå inte" & "Pappa & Kriminell". En tröja, ett nattlinne & 3 par trosor.

När vi väl var hemma igen kom jag upp till en städande sambo. Så jag ställde mig och gjorde middag, efter det åkte vi och storhandlade. Senare på kvällen besökte vi min mor&far. Vi lånade med en film hem som vi skulle kolla på, men så blev det inte. Så den kanske vi tittar på idag istället.


Nu ska jag lägga mig och börja läsa en av mina två böcker. Med en godispåse på magen och mina djur tättintill. :d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar