tisdag, juli 19, 2011

H2O mopp.!

Klickade precis hem lite saker från nätet, på Albins order denna gång : ) Han har nu bestämt att vi ska köpa en H2O mopp (en sådan som dom gör reklam om på Tvins). Jag är alltid så anti allt på Tvins och liknande reklamkanaler på tvn. Men sedan första gången Albin såg denna maskin på tv, har han velat haft en och tror att den är bra. Så nu något år senare har han bestämt sig för att vi ska ha en sådan :). Så denna klickade jag idag hem, + lite annat kul till mig.

Och till mig.
En vit fin Bh.
2 likadana klänningar, men i olika färger. En "dimrosa" & en "mullvad".



Klänningarna kommer vara så fina i höst, med leggings under och några fina knästrumpor till. Och en kofta över. (Ja jag har redan börjat tänka på hösten) ;D Hösten är ju sååå mysig. När man får börja tända ljus igen, och kura upp sig i soffan med en kopp te medans regnet smattrar utanför fönstret. :D

1 kommentar:

  1. Nu finns lite uppdateringar, dock inte så roliga sådana.. Så mkt jobb nu, har noll inspiration till att blogga :/ Men kul att du fortfarande följer!

    Är allt bra med dig annars? Hur leker livet? Uppdatera mig gärna om hur den där moppen funkar, vi har nämligen funderat på att införskaffa en sådan vi med! :D <3

    SvaraRadera