fredag, februari 04, 2011

trevlig helg.

Hemma igen efter att ha varit borta hela dagen. Åkte imorse och lämnade Libelle hos veterinären för kastrering, och samtidigt fick Li en spruta!. Därefter åkte jag hem till svärmor nr 2 och fikade, blev kvar där längre än tänkt, hela dagen faktiskt.. Vi har hunnit snacka skit, beställt smink & hudvårdsprodukter, gått en promenad i vårvädret och beställt/ätit pizza.! Vid strax innan fyra åkte jag förbi och hämtade hem kistan som jag skrev om i det tidigare inlägget. För ynka 100 kr. Kollar man på blocket ligger dom oftast på 500 kr.! Sedan vidare till djurkliniken för att hämta hem min diamant! Hon ligger nu här hemma och är lite groggy, stackarn! Men så mycket bättre det kommer bli nu när hon är kastrat.!

Igår;
Var det jobb på schemat, och även en titt till mor&far, farfar var även där. :) Slutar nog med att jag åker dit ikväll igen, A ska till garaget!.
Och mamma var så söt & snäll igår (som alla andra dagar med) jag fick 2 kattalmanackor, kattgodis & en kartong med "medicin", pulver som man har på maten om katten/hunden skulle bli dålig i magen, en kartong kostar i butik 300 kr, och är ju alltid bra att ha hemma, men inte så kul att köpa, tack mami! ♥
Jag älskar att Herbalife beställningen har kommit. .

Kattalmanacka från mamma, använder dock bara den vänstra på bilden. "almanacka för kattälskaren"

Satt även på Tradera igår, vann 4 bordstabletter & ett par splitt nya spetsgardiner..! Till en kanonpeng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar