söndag, februari 06, 2011

inga bilder på ett tag :( :( :(

Idag har va tid i tvättstugan heeela långa dagen! Mindre kul, men mer nödvändigt.! Så myckket tvätt som vi har idag har vi nog aldrig haft, (känns som om jag alltid säger så) men idag är det megamassor.

Ska mellan vänderna ned till tvättstugan plocka och dona här hemma, har mycket krafter från en supergod och stor frukost, som jag överraskade A med, det blev en massa blandat. Smörgås, kokta ägg, juice, uppskuren banan, ett fyrtal olika pålägg, herbalife såklart m.m.

Gårkvällen var mysig, vi åkte hem till mamma&pappa vid fem tiden och blev bjudna på mat (läs; jag bjöd in mig själv ;) ) Det blev skurna, kryddade kycklingbitar i pitabröd med olika röror och grönsaker. :) mumma! Till efterrätt seeeemla!. :)

Blev tvtittande och prat. När jag kom hem tittade jag och Albin på en film, jag hade kollat lite på den ihop med pappa hemma hos dom, men hann inte titta klart (det var i fredags) så igår lånade vi hem den och kollade på den, kanonbra! Sov sedan gott..

Fick även en tröja av mami när vi var där igår, me like!. Taaack..

Tog precis kort på den, och skulle precis lägga in den på datorn för att publicera den här, meeeeen då har (ursäkta orvalet), hundjäääveln tuggat sönder sladden :( :( :( :( buuuhu!

1 kommentar:

  1. Åh, jag visste det! FAN vad fint det lär bli. Har du tänkt högblankt eller matt? Har du tänkt matt så kan jag tipsa dig om att ta slippapper och slipa lite på visa ställen för att få den där slitna känslan som jag tycker är skitsnyggt. Och som lär passa perfekt i ditt/ert underbart fina hem! Vad trist med sladden :( Det är det enda negativa med att ha djur, man vet aldrig vad nästa sattyg blir. Minns min förvåning när jag skulle ladda mobilen en dag och när jag tog upp laddaren var den söndertuggad på 3-4 ställen. De små odjuren är inte underbara 24/7 direkt! Hoppas du haft en mysig helg raring! PUSS&KRAM!

    SvaraRadera